پیشتازتک پلاسدنیای خودرو

واکنش جیمز گلیکن‌ هاوس مؤسس شرکت اسکودریا کامرون به ابرخودرو فراری SF90

واکنش جیمز گلیکن‌هاوس به ابرخودرو فراری SF90

 گلیکن‌هاوس، مؤسس شرکت اسکودریا کامرون، در استدلالی خودروهای سوپراسپرت شرکت خود را با مدل هیبریدی فراری SF90 استراداله مقایسه کرده است.

خودرو سوپراسپرت فراری SF90

جیمز گلیکن‌هاوس، مؤسس شرکت اسکودریا کامرون گلیکن‌هاوس (Scuderia Cameron Glickenhaus)، تحت‌تأثیر خودرو سوپراسپرت فراری SF90 استراداله (SF90 Stradale) قرار نگرفته و او خوشحال است که چرایی این موضوع را در فیسبوک توضیح می‌دهد؛ اگرچه ممکن است استدلالش کاملا منصفانه نباشد. گلیکن‌هاوس در فیسبوک خودرو هیبریدی فراری را با محصولات احتراق داخلی شرکت خود و حتی در بخش دیگری نیز آن را با مدلی مقایسه می‌کند که هنوز وارد بازار نشده است.

مقایسه سیستم پلاگین هیبریدی فراری SF90 درمقابل سوپراسپرت 004CS

استدلال گلیکلن‌هاوس به مقایسه سیستم پلاگین هیبریدی فراری SF90 درمقابل سوپراسپرت 004CS شرکت خود اختصاص دارد که از فناوری الکتریکی برای سیستم محرکه بهره نمی‌برد. گلیکن‌هاوس به این نکته اشاره می‌کند که خودرو مجهز به پیشرانه‌ی احتراق داخلی همیشه و تا زمانی‌که سوخت در باک وجود داشته باشد، تمام قدرت خروجی خود را در دسترس قرار می‌دهد و این نکته بسیار واضح است. علاوه‌براین، وی نبود موتورهای الکتریکی و باتری در سوپراسپرت فراری را نیز مهم‌تر ارزیابی می‌کند.

گلیکن‌هاوس 004CS

این نکته‌ی گلیکن‌هاوس هنگامی معنی‌دار است که از منظر عملکرد طبیعی به خودرو فراری نگاه کنیم. سوپراسپرت گلیکن‌هاوس 004CS به تقویت الکتریکی نیازی ندارد تا بخواهد توانایی مشابهی با فراری SF90 داشته باشد؛ اما مدیرعامل این شرکت خودرو بنزینی خود را به‌طورمستقیم با ابرخودرو پلاگین هیبرید فراری مقایسه می‌کند.

سوپراسپرت سه‌صندلی 004C

گلیکن‌ هاوس قصد دارد خودرو سوپراسپرت سه‌صندلی 004C را به‌صورت استاندارد با پیشرانه‌ی خورجینی هشت سیلندر LT4 جنرال موتورز و قدرت ۶۵۰ اسب‌بخار تولید کند؛ درحالی‌که نسخه‌ی LT5 این پیشرانه با قدرت ۸۰۰ اسب‌بخار نیز به‌صورت آپشن برای خریداران ارائه خواهد شد. خریداران می‌توانند بین جعبه‌دنده‌ی دستی یا خودکار انتخاب کنند و قیمت‌ این خودرو از ۴۰۰ هزار دلار آغاز می‌شود. 

همچنین بخوانید  Vertigo Racing - بازی مهیج اتومبیلرانی دیوانه وار

جزئیات سیستم محرکه‌ی ابرخودرو SCG 007 LMP1

بخش دیگری از استدلال جیمز گلیکن‌هاوس نیز نقص دارد. هنوز جزئیات سیستم محرکه‌ی ابرخودرو SCG 007 LMP1 مشخص نیست؛ بااین‌حال، عادلانه به‌نظر نمی‌رسد گلیکن‌هاوس خودرویی مسابقه‌ای را با مدل جاده‌ای فراری مقایسه کند. شرکت گلیکن‌هاوس همچنین قصد دارد ۲۵ دستگاه از نسخه‌ی محدود جاده‌ای SCG 007 بسازد؛ بنابراین، باید منتظر بمانیم تا این ابرخودرو وارد بازار شود و آن را با سوپراسپرت فراری SF90 استراداله دقیق‌ مقایسه کنیم.

منبع
زومیت
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن