پیشتازتک پلاسمالی و اقتصادی

افزایش ۲۷ درصدی درآمد شیائومی در فصل اول سال ۲۰۱۹

فیلم سینمایی سرخ پوست

شیائومی در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ فروش خوبی برای خود رقم زد. درآمد شیائومی در فصل اول امسال نسبت به مدت مشابه سال قبل افزایش رشد ۲۷ درصدی داشته است.

آخرین اخبار و آمار از فروش گوشی شیائومی

براساس آخرین اخبار و آمار منتشرشده از فروش شیائومی، تولیدکننده‌ی چینی درآمد خوبی در بازارهای خارج چین بدست آورده است. درآمد شرکت چینی در فصل اول ۲۰۱۹، رقم بالاتری نسبت به آمارهای قبلی را نشان می‌دهد.

فروش گوشی شیائومی در سایر بازارهای جهانی

آمارهای فروش نشان‌ می‌دهد شیائومی بر فروش محصولات خود در سایر بازارهای جهانی خارج از چین به ویژه بازار هند و اروپا تمرکز دارد. درآمد شرکت در سه‌ماهه‌ی اول ۲۰۱۹ نسبت به مدت زمان مشابه سال قبل با رشد ۲۷ درصدی درحدود ۶.۳ میلیارد دلار برابر با ۴۳.۸ میلیارد یوان است. برآوردهای قبلی حاکی از درآمدی درحدود ۴۲.۱۰۹ میلیارد یوانی برابر با ۶.۰۹ میلیارد دلار می‌باشد.

بیشترین درآمد شیائومی

شیائومی بیشتر درآمد خود را ازطریق فروش گوشی‌های هوشمند به‌دست می‌آورد. اما تبلیغات آنلاین و سایر محصولات سخت‌افزاری نیز برای این شرکت چینی درآمدزا هستند. در اصل شیائومی در سال ۲۰۱۸ و زمانی‌که در فهرست شرکت‌های تجاری هنگ‌کنگ قرار گرفت، رویکرد مدل کسب‌وکار سه‌گانه‌ای را در پیش گرفت. درآمد سه‌ماهه‌ی اول شرکت شیائومی از ۱.۷ میلیارد یوان فصل اول سال قبل به ۲.۱ میلیارد یوان در سه‌ماهه‌‌ی اول سال جاری افزایش یافت.

میزان فروش گوشی‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۱۹ و در بازار چین

براساس داده‌های مؤسسه‌ی تحقیقاتی کانترپوینت، میزان فروش گوشی‌های هوشمند در فصل اول ۲۰۱۹ و در بازار چین با افت ۷ درصدی سالیانه برخورد داشته است. در همین بازه‌ی زمانی سهم فروش گوشی‌های هوشمند شیائومی در بازار چین با افت ۲۱ درصدی رو‌به‌رو بود. داده‌های آماری کانترپوینت حاکی از آن است که رقبای دیگری همچون ویوو، اوپو و هواوی در فصل اول سال جاری رشد فروش خوبی را در بازار چین برای خود رقم زده‌‌اند.

راهکار شیائومی برای جبران افت فروش خود در بازار چین

به‌نظر می‌رسد شیائومی برای جبران افت فروش خود در بازار چین، بر فروش گوشی‌های هوشمند خود در سایر بازارهای جهانی تمرکز بیشتری می‌کند. شیائومی توانست جایگاه خوبی برای خود در بازار هند ایجاد کند و به یکی از فروشندگان پیشرو در هند تبدیل شد. در سال ۲۰۱۸، شیائومی فروش خود را به بازارهای اروپایی نیز گسترش داد.

استراتژی شیائومی

یکی دیگر از استراتژی‌های شیائومی در مدت اخیر، عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار با قیمت بالایی بوده است. این در حالی است که می‌بینیم گوشی‌های هوشمند ارزان‌قیمت شیائومی تحت نام سایر برندهای این شرکت به بازار عرضه می‌شوند.


منبع
زومیت
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن
بستن