آموزشآموزش تلفن همراه / تبلت

آسان ترین راه برای اسکن اسناد با گوشی چیست؟

برنامه گوگل داریو امکان اسکن اسناد توسط گوشی را فراهم کرده است. در ادامه این مطلب نحوه استفاده از این قابلیت را به شما توضیح می دهیم.

اسکن اسناد امکانی است که این روزها از طرف کاربران تلفن های هوشمند بسیار تقاضا می شود. این ویژگی دوربین گوشی را به یک اسکنر برای استخراج نوشته ها تبدیل می کند.

قابلیت اسکن اسناد اخیرا به عنوان یک مود پیش فرض در برخی گوشی های هوشمند قرار گرفته است. این مود معمولا در برنامه دوربین این گوشی ها حضور دارد. همچنین برای برخی گوشی ها که فاقد قابلیت اسکن اسناد هستند، اپلیکیشن های متعددی ساخته شده که افراد می توانند براحتی از آن ها استفاده کنند.

گوگل داریو یکی از سرویس های مشهور گوگل است که معمولا به صورت پیش فرض در تلفن های هوشمند اندرویدی یافت می شود. یکی از قابلیت های این اپ که بسیاری از کاربران از آن اطلاعی ندارند، امکان اسکن اسناد است. در ادامه این مطلب مراحل کار با گوگل درایو برای اسکن اسناد را به شما توضیح می دهیم.

  1. در صورت نصب نبودن اپلیکیشن گوگل درایو، آن را از پلی استور دانلود و نصب کنید.
  2. برنامه را اجرا کنید.
  3. در صفحه اصلی اپ، روی آیکون + ضربه بزنید.
  1. در نوار باز شده، گزینه Scan را انتخاب کنید.
  1. دسترسی برنامه به دوربین را با انتخاب Allow تایید کنید.
  1. روی آیکون شاتر ضربه بزنید.
  • در بخش اسکن گوگل درایو این امکان به شما داده می شود تا تن رنگی اسکن خود را انتخاب کنید.
  • فایل اسکن شده با فرمت PDF ذخیره می شود.
  • بعد از ایجاد فایل می توانید با انتخاب گزینه Send a copy، آن را در حافظه گوشی خود ذخیره کنید..
منبع
کلیک
برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن